Det var det.

Imorn har jag sista dagen på restaurangen. Det är tråkigt med tanke på att jag tycker om alla dom jobbar där och så men det funkade bara inte. :S



Så i helgen är jag ledig och hela nästa vecka faktiskt men hoppas på att få jobba nån av dagarna på Fenix iallafall annars blir det massa pengar som försvinner :S Ville inte dra ut på uppsägningen från restaurangen så därför blev det som det blir nu.
Fullspeckat schema är det iallafall i helgen.

- Fannys dop på lördag vid 14 (Blir gudmor whiiee :) )
- Party på kvällen vid 19
- vara bakis på söndag
- fika hos far och firandet av syster som fyllde 15barre.

Okej, inte så mycket när man listar upp det där men det ska hinnas solas imorn, köpa tårta till jobbet, naglar ska fixas också. Hur skall jag hinna :s Kan nog be min kära pojkvän att gå en sväng till systemet imorn så kan jag bocka av det.
Vad rörigt allt blev :P Haha

Hade nånting mer på hjärtat men kommer inte på det just nu. Får återkomma om det ploppar upp.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0