Kärlek!

Idag har jag och världens bästa Dennis vart tillsammans i 1år!



Vi firade det igår med middag på restaurang Koh Pangang och lite champagne hemma. Men i fredags när jag kom hem så möttes jag av tända ljus, en liten present och en bukett blommor. Han är bara för fin ska ni veta :)



Imorn när jag har slutat och på onsdag ska jag börja ta intervjuer och hoppas på att hitta någon som är duktig. Dom ska ju provjobba också innan vi bestämmer om dom får jobbet eller inte.
Börjar förresten bli lite nervös över att jag själv ska provjobba på fredag. Pirrigt pirrigt !

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det går bra vännen!!! Du e så duktig så!! =)

2009-04-06 @ 06:28:20
Postat av: D

Du är världens bästa! löve

2009-04-06 @ 07:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0