Påskhelgen

I fredags så provjobbade jag på Fenix. Det var sjukt nervigt men var inte där så länge för det fanns nästan inget att göra. Men kommer att få jobba där i sommar och det känns nice :)

På lördagen var jag och Dennis på en promenad i solen det var mysigt värre och såååå skönt att kunna gå ute utan att frysa!
På kvällen så var vi hos Lollo och Jesper. massa annat donken folk var där också och det började bra med lite Wii och kubb ute på ängen men slutade med att jag blev ledsen och ville hem.
En viss person klämde ur sig lite onödigheter och i princip hånade mig.
Söndagen spenderades hemma med massa mys och en film eller två. Och för att avsluta så jobbade jag idag.

Imorn kommer mor coh syster hem från NY blä för dom för att dom har vart där! Syster fyller hela 15 barre imorn också !


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gratta syrran från oss! :)

vem va dum?

2009-04-14 @ 09:45:09
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0