Skärtorsdag

Idag stänger jag och det ska städas städas städas. Vi stänger i tre dagar så då måste det vara påsk fint på restaurangen.
Har städat ganska mycket i tisdags så det borde inte vara mycket kvar. Fixa soya flaskorna är nog det enda som är kvar.
Jag hoppas på att vi kan stänga liiite tidigare idag också. Vi räknar med att det kommer vara jätte lugnt. De flesta åker iväg till släktingar och idag har nog de flesta kontoren helt ledigt.

Annars i helgen har vi inga jätte planer. Imorn provjobbar jag till 01.00 ungefära och på lördag kväll ska vi hänga hos Jesper och Lollo :)

Min kära mor och syster är i NY nu och det är lite fusk. Jag vill också åka dit igen. Men nä jag är kattvakt istället ;) haha.


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: sanna

vart är det du ska provjobba? nyfiken

2009-04-09 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0