Trevligt :)

Som tidigare nämnt så var det en fullspäckad helg i  helgen och ack vilken trevlig helg.
I fredags jobbade jag till typ 19 sen åkte jag till Tumba och mötte upp Dennis så gick vi ihop till Tuna pizzan och drack några öl med mor och Janne. Jag tycker om att umgås med mamma :)
Hela morgonen före dopet gick smidigt och smärtfritt med kläder och skor som skulle väljas ut men ack vad nervös jag blev när vi skulle in i kyrkan och att stå där framme med lilla Fanny när alla glor är inget jag tycker är jätte kul :P haha Att kyrkan kändes som en bastu var inte något man hade planerat in.
Fanny var så sjukt duktig och grät ingenting utan tyckte att alla kamera blixtar var fantastiska sen somnade hon i Koffes famn :)

Efter att ha kommit hem och svidat om bar det av till Långholmen för att möta upp folket som skulle fira Eriks födelsedag. Lite kubb och några korvar på gräsmattan blev det innan det bar av hem till Erik en sväng. Bar 54 blev slut station och roligt hade vi :) Dansa sej lite!

Denna dag har jag såklart vart bakis och far var inte förvånad. Det brukar vara så när vi åker dit och fikar :P
Hösa blev sjukt glad över sin present som var en rosa mobil. Jätte söt var den.
Hoppas bara att knapparna håller lite längre än dom brukar...!

Tomorrow - the city en sväng!

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Far

FAR !!!!!!!!!! =)

2009-04-27 @ 23:23:53
Postat av: cicci

tuna pizzan, still going strong

2009-04-28 @ 18:51:39
Postat av: erika

Svar: Haha ja det fick bli så :P

2009-04-28 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0