Har inte dött.

Har bara inte tagit tag o sätta mig en längre stund för att skriva ner det som händer.
Egentligen är det väl inte så jätte mycket för om någon frågar vad jag har gjort i sommar så har jag ju i princip bara jobbat. Dagar som denna då solen skiner och molnen är som om det aldrig funnits så är det lite jobbigt annars så rullar det på :)



I lördags skulle jag ha vart ledig men gick med på att jobba de sista stängnings timmarna för att vi sedan bestämt att vi skulle gå ut. Det vart jag Sarah, Ella och Lollo :)
Började på Söderhof ( som bytt namn till något ) sen gick vi till 54 på medis för att röra lite på kroppen :) Helt okej kväll även om det var så sjukt mycket folk på stan men det var iallafall kul att vara ute med de jag var med :).
På dagen så var jag med min kära man inne i stan för att boka en tattoo tid till mig och se lite på Pride. Åt en glass vid Kungsan och lite så, alltid lika mysigt.

Söndagen spenderades lite i bilen då vi körde syster till pappsen och passade på att köra över borden som inte ska med till vårt nya hem. Där blev det några munkar och mycket prat :)
Sedan rullade vi vidare till Strängnäs där Dennis mor fyllde år. Solen sken massor så då blev det fika ute på gräsmattan.


Hoppas hoppas att imorn (när det är visning på lägenheten här i Tumba) att dom verkligen berättar för alla att den är tom 1:a september och att man då får ta den redan då. Vill inte ha trippel hyra :S


Nu måste jag få i mig något i maaaagen.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0