It's back :(

Har hållt mitt prosiasis i schack(?) ett bra tag nu och har knappt behövt smörja med kortisonsalva.
Men har nu kommit fram till att jag måste till doktorn för en kortison behandling.
Skojja inte att jag håller på att bli galen nu..
Det kliar det kliar, det gör ont det gör ont men ändå måste jag klia för att det kliar och eftersom jag kliar så gör det ont. BLÄ!
Får se när jag kan passa in att gå dit. Dom har bra öppettider men det är inte alltid man har turen att bara kila in hos systern så man vet aldrig hur lång tid det tar. Andra har också problem och behöver behandlingar. Måste fixa ett nytt recept för kortison salva också. (Kommer säkert glömma bort det när jag väl tar min rumpa dit).

nu tvätta sej, fila nötter och sen sova.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0