Jag är inte som en ko.

Glömde berätta för er om igår när en gäst kom in och skulle beställa. Personen frågade då om det var en del av vår image på donken att vara trevliga. Och jag svarade då att jo men visst det är det väl och man måste ju kunna vara trevlig mot alla gäster osv osv.
Gästen tycker dock att vår vänlighet känns påklistrad (kan bli så ibland, ja) och inte naturlig. Men hans kor, dom är minsann äkta och naturliga i deras beteende.
Öööööh OK??
Så det vi har kommit fram till är att jag inte är lika naturlig som en ko. Men vet kon något annat än att äta gräs och bli mjölkad?

Nog om kossorna.
Idag var jag och Dennis på banken och la upp vårt lån lite och det känndes jääätte bra och inga problem där inte. Efter det åkte Dennis och skrev kontraktet på sin lägenhet. :) Nu är den såld och sen får vi se hur fort den köparen kan flytta in. Förhoppningsvis redan 1:a september. *håller tummarna för att föreningen gör ett snabbt godkännande*

snart sova sova.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0