Lots of hamburgers.

Har haft full rulle idag på arbetet. Det har vart så några måndagar och jag förstår inte varför? Det är dött alla andra dagar men inte måndagarna! Det brukar vara den sämsta dagen på hela veckan annars.
Det är inte mer än att steka burgare fortare och flera :P



Ingen har hört av dig än om visningen som var på min lägenhet, är nyfiken på om någon var intresserad och hur många som ens såg den. För 30 st skulle bli erbjudna visning. Thats alot of people ! Någon av dom måste ju vilja ha denna fina etta redan 1:a september. Men vi är beredda på att ha trippel hyra en månad även om man inte vill det så är det bättre att vara beredd på det iallafall.

Öppnar imorn sen är jag ledig på onsdag. Då ska jag hänga med världens bästa mamma , min mamma :)

Dennis är hemma från jobbet imorn också, han mår inte så bra vettni. Ont i bröstet har min kära :( Det måste försvinna snart annars får han ta sig till Herr Doktorn igen. Tycker jag!

Dags att lägga sig i sängen och kanske läsa klart boken En plats i solen av Liza Marklund.

xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0