Sista natten i Tumba ! :)

Imorn flyttar vi till vår härliga lägenhet i Huddinge! Kan inte vara gladare! Jag och min älskling Dennis kommer att bo tillsammans i vår lägenhet med våra nya möbler!

Dagen kommer att börja med ett möte hos mäklaren för att avsluta köpet och få nycklar sen är det pang på för att hämta lastbilen som vi har hyrt. Mamma hämtar upp mig för att vi ska förbereda här i Tumba. Så när killarna kommer så är det bara att börja lasta nerifrån porten. (Mammas smarta ide :) )
Trodde inte att vi hade så mycket saker men tydligen hade vi det. Mer skor o kläder än saker känns det som HAHA. Så blir det tajs med tid innan lasbilen ska tillbaka så får vi köra rallybil fram och tillbaka.
Och ingen flyttar ju in här i Tumba föränn om 2 månader tyvär så det finns tid även om man vill få klart allt och lämna tillbaka nycklarna så fort som möjligt.

Har blivit bättre med förkylningen men är fortfarande inte hundra :( Hade stängningen idag så det var bara att pallra rumpan till arbetet.

























I lördags var jag och Dennis på våra vänners sons dop och hade iiingen aning men hans mamma Lollo sjöng en jättefin sång live i kyrkan. Hon är såå duktig och låten var så fin :)!!
Efter lite fika och presentöppning så åkte vi vidare till Strängnäs. Där väntade Glitter fest på Vallen! Ack vad det glittrade och kul hade vi verkligen. Musiken var 80-tal och dansband vilket kanske inte var det man hade valt först men det dök upp låtar som gjorde att det blev kul att svänga lite på dansgolvet.



På söndagen sen så åkte jag och Dennis runt för att hitta en ny soffa (den vi beställde var alldeles för stor, hoppsan) Inte det lättaste uppdraget men vi hittade den!! jätte mysig och fin. Får dock vänta på den några veckor, förhoppningsvis hinner den leveras innan vi åker till Thailand.

Nu måste jag sörpla i mig min öl och sen lägga mig bredvid Dennis som ligger och snarkar( inte mycket, bara lite :)

xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0