SKHLM

Blev väckt av att mamma ringde mig imorse 10.41 :S Hoppsan då. Jag som sa till både mamma och Jenny att vi drar vid 11-12 tiden men sov lite längre än jag trodde att jag skulle göra :P Så vi kom iväg vid 12 ungefär.
Det blev SKHLM där vi vandrade runt i några affärer och åt lunch i food courten. Paneng curryn på Sawadee där är helt grym och det är så mycket mat att man egentligen kan vara 2st som delar på en rätt.

Det enda jag handlade var en ring till Dennis och ett "leave in conditioner". Känner att jag inte riktigt tar hand om mitt hår som jag borde med tanke på hur långt det är. Måste nästan ta ett foto så att ni alla får se. Det är ganska långt and I löööv it :) Mamma klippte typ 1cm idag av det. Är alldeles för feg när det gäller mitt hår, jag vet det är töntigt men vars fan, har man sparat så länge så är det lite känsligt !

Nu börjar Lyxfällan på TV3 (man måste nästan se det för att inte hamna i den fällan i framtiden)

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0