Störd dröm , hahah!

Dennis måste tro att jag är knäpp i huvudet. Är inte den som går i sömnen eller så men visst drömmer jag och kan prata i sömnen också.
Men inatt så vet jag inte vad jag höll på med men jag såg en spindel i sängen, en stor rackare med långa ben(Observera att det inte är någon spindel där). Så jag ställer mig upp och vägrar lägga mig där igen utan Dennis får hoppa ut så att jag lägger mig längst in i stället.
Kan inte komma ihåg att jag har gjort något liknande faktiskt. Vaknade i morse och flinade för mig själv när jag kom på vad jag har gjort, haha!

Stänger idag med och måste snart äta frukost.

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: D.

lite knasig är du älskling:)

2009-08-14 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0