Vill också :(

Åka till Liseberg på lördag med Jenny Joni o Fannypää :S
Men denna månad räcker inte pengarna till tyvär :( Hade en veckas ledighet utan lön och kom inte på det föränn det var försent. Annars brukar jag jobba in timmar ganske flitigt om det behövs extra pengar av någon anledning.

Dennis ska till läkaren imorn på morgonen och när han kommer hem stjäl vi mors bil och åker till stranden. Sola sola sola jaaaa :) Alldeles för länge sedan känns det som!!
Mor och hennes karl åker till Göteborg för att se Madonnas konsert då är rallypiilen vår ;) hihi

Får se om vi går ut och äter eller kanske ser en film på bio på kvällen för att fira mig lite grann. Det är ju snart min födelsedag :) Känns verkligen itne som det med tanke på att jag inte ska fira det på något speciellt sätt. Förutom att det blir middag med far,farmor och faster iallafall någon kväll när det passar alla. Kan ta ett tag innan en sådan dag faller in. En gång tog det väl nästan ett år hahah. Men bättre sent än aldrig!



Nu måste jag hitta något att äta, har glömt att köpa bröd och mjölk så har inge frukost imorn, SOPA

xoxo
erika




(Från kryssningen med mor och Janne :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0