Att köpa hem en våg var dumt!

I lördags hade vi några vänner här hos oss för att se vår lägenhet (äntligen). Vi blev kvar ett ganska bra tag men tog oss sedan in till staden för att dansa lite :).
Jag hade jätte trevligt och tack alla som kom!!

Söndagen spenderades sedan på IKEA med Lollo. Vi köpte pynt till jobbet och sedan så ville vi också kolla lite såklart :). Jag köpte badrumsmatta, fler latte glas, en hängare till dörrar och en våg. Jag har aldrig ägt en våg för jag har känt att det inte behövts har hållt samma vikt väldigt länge.
Men nu på senaste och iallafall i Thailand har jag känt mig lite tjock. Och vågen bevisade det kan man lugnt säga. Höll på att få en hjärtattack. Har aldrig vägt så mycket i hela mitt liv!
Så nu ska det tas tag i har vi bestämt. Dennis är väl inte heller helt nöjd med det som stod på hans display.
Vi fick låna Wii Fit av Lollo och Jesper så ska testa om det funkar att gå ner med den kanske. Det får ju varvas med promenader iallafall tycker jag.

Men idag mår jag skit, är jätte snorig har ont i halsen och ögonen tårar sig hela tiden. Så ska nog inte köra nå aerobics iallafall. Kanske balansövning?

Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Finns nog inget värre än när vågen chockar än :/



Hoppas det går bra med Wii Fit :)

Funderar själv på att köpa det, någon gång i framtiden, när jag har råd.

2009-12-07 @ 10:19:13
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0