Förkylning har alltid en dålig timing!

Började känna igår att jag hade ont i halsen och vaknade imorse helt tjock. Kunde knappt svälja. Det blev lite bättre under dagen men det får inte bli värre. Har inte råd att vara borta från jobbet och sen så är helgen fullbokad.
Imorn kommer några vänner hem till oss för att se vår lägenhet och sedan blir det nog en sväng ut på krogen, vilken krog är dock inte bestämt :) Vi bestämde det typ i måndags så det var på kort varsel så det är inte många som kan komma men några st blir vi och det ska bli riktigt trevligt.
Seeen på söndag ska jag och Lollo till IKEA för att kolla läget och köpa nytt pynt till jobbet.

Har köpt klart alla julklappar förutom typ 2 stycken, känns skönt att ha det gjort så fort som möjligt för att det inte ska bli på kort varsel och man hittar oftast inget bra då.
Dennis och jag bestämde egentligen att vi inte skulle köpa några presenter till varandra men jag kunde inte låta bli att köpa något litet och billigt bara för sakens skull.
Sen nästa dag kommer han hem med 2 stora paket!! Jag är så gaaalet nyfiken på vad det är. Kan inte gissa på nååågonting! Och han har tydligen bestämt sig att jag måste vänta till julafton (brukar alltid få saker lite tidigare hihi :) )

Men nu ska jag fixa lite te och äta en glass sen mysa ner mig i soffan med täcke och kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0