God fortsättning!

Ja nu kommer en hel roman med uppdateringen här med tanke på att jag suger på att ta mig tiden att uppdatera men det ska det förhoppningsvis bli ändring på fööööör... Jag har fått en mini dator :)!! Tyvär när jag skulle slå på den och starta installationen började den strula så jag lämnade in den igår och får helt enkelt vänta på att den är tillbaka från service hos Acer. :( Men den är sjukt fin :)!!

Så vad har jag gjort. Jo, julafton firades hos min kära farmor (det är varannan jul hos oss. Varannan med far och varannan med mor, och det funkar bra) och det var väldigt trevligt. Inge drama detta år vilket uppskattas och min min min Dennis var med! Kan inte ha vart bättre.
Sov kvar i Tyresö och åkte hem på morgonen efter lite frukost. Dennis pappa, hans fru och lillebror är här uppe och har firat jul i Strängnäs så dom passade på att komma på en fika för att se vår lägenhet(de tyckte såklart att den var jäääätte fin), sen packade vi bara om och åkte till Dennis farmor och farfar för att spendera 2 nätter hos dem.
Jobbade igår(söndag) så åkte iväg ganska tidigt då också och hann bara en sväng till Biltema och ElGiganten innan jag släpptes av på jobbet.

Idag är jag ledig (Dennis är ledig fram till den 4:e, fusk) så vi tog oss till IKEA och handlade lite på våra presentkort. Det blev en helkropps spegel, 2bäddset, 2 vita örngott, 6 vinglas och 12 champagne glas.
Vi skulle köpa ett nytt soffbord men det vita var slut. Det var det förra gången vi var där också så ska ringa och se när de får in det igen.

Snart kommer min mor, hennes fästman och min lillasyster på middag och då blir det också lite julklappsbyten eftersom vi inte hade jul hos morfar iår.

Nu orkar jag inte skriva med, haha.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0