Orutinerat Erika!

Att boka tid hos tandläkaren 8.10 en ledig dag är inte det smartaste jag har gjort!!Eftersom jag har stängt 3 dagar nu så kan jag inte somna direkt när jag kommer hem heller :( Men får väl åka hem och sova igen om det går när jag är färdig.
Har 2 fika(?) typ bokat imorn men får se om jag verkligen orkar med tanke på att jag inte verkar bli frisk från min förkylning. Har fått ret hosta nu också.

Just det! Jag har fått veta vad det blir för julklapp från min kära mor. Jag, mamma och lillasyster "Hösa" ska åka till Prag i några dagar. Det ska bli riktigt roligt. syster hade tydligen sagt till mamma att hon tyckte att vi ses alldeles för sällan. Och det kan jag hålla med om men nu bor vi längre bort och hon är så upptagen med sitt hela tiden så det är svårt att tajma in något. Men jag saknar dig också "Hösa"!!

Saknar även min kära Dennis. När jag stänger så går vi bara om varandra. Han sover när jag kommer hem och jag sover när han går upp. Men imorn ska vi mysa och äta middag tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0