Thats the days of our lives...

Ja jag gillar att kolla på Våra bästa år. Kan bli frustrerad av det dåliga skådespeleriet och att typ aliens och vampyrer och allt vad det är existerar i Salem ibland.  :P

Igår jobbade jag stängning så Lollo kom över till jobbet för att julpynta. Det blev jätte bra alltihopa! Tack så mycket Lollo :)
Var uppe ett tag och kollade på Paradise Hotel när jag kom hem. Hörde ryktena om att en tjej från mina hoods är med så var tvungen att kolla lite. Sen är det väldigt underhållande att se, har nångång följt Paradise Hotel när det gick förut.
Så med tanke på att jag inte mådde bra igår på morgonen och kom hem sent blev det inget Wii Fit igår (DÅLIGT), mår inte så mycket bättre idag heller men känner att jag måste ta tag i det där annars hittar man bara ursäkter hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Jenny

heter inte det: ..and so are the days of our lives..? ;)

2009-12-09 @ 22:51:21
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0