Uppdatering helg, Idol, personalfest och bakis söndag

Först och främst grattis till Erik som vann Idol. Han var bäst så det var rätt som vann tycker jag. Sen har jag hört diskussionen om att Eriks tjej var uppe liiite för länge på scenen när han sjöng vinnarlåten.
Såg precis klippet på Youtube och måste ju få hålla med om att hon inte hade mycket där att göra. Hon kunde ha grattat honom och sen gått ner. Han hade vunnit och skulle sjunga låten. Låt honom vara :P . Sen är han ju en flickidol och att ha henne där uppe kan faktiskt förstöra mycket för honom rent fans mässigt. Nej han ska inte skämmas för sin tjej, det är inte det jag menade.

Så fredagen spenderades bara hemma vid idol och jag jobbade öppning på lördag så det var skönt att bara ta det lugnt. Efter jobbet på lördag var det personalfest på Hågelby gård.
Ingen hade några förhoppningar om festen men vi hade riktigt roligt. Detta år var det Huddinge som ägde festen ;) Det är alltid lite tävling mellan tumba o huddinge :P.
Måste väl erkänna att jag som skulle vara nykter för att jag öppnade på söndagen också höll inte riktigt det och mådde inte som bäst när det var dags att gå upp. USCH!
Dagen gick helt okej iallafall, Lollo kom med vätskeersättning som iallafall tog bort huvudvärken , Tack Lollo!

Hemma sen var det mys på hög nivå. Dennis hade planerat en mumsig middag med fläskfile och potatisgratäng. Och tillefterätt fanns det glögg, lussebullar och pepparkakor. Och vad gott det var!

Juuuuste! Nu har vi äntligen det efterlängtade hemmabiosystemet :) Dennis kunde inte hålla sig i lördags när han var och kikade på Elgiganten :) Nu kan vi störa grannarna ordentligt!

idag är jag ledig och ska kanske ta min rumpa ur huset, men har inte bestämt mig än. Kanske bara ligger kvar hemma bara för att jag kan..

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-12-14 @ 16:22:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

jag håller med dig! vad händer imorgon sötnos?

2009-12-15 @ 00:38:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0