En torsdag.

Idag slutade jag 14, sjukt skönt. Så träffade Jenny och Fanny i centrum för att ta en kaffe innan Dennis slutade.
Fanny är så sjukt sööööt. Och man märker att hon växer fort. förut var hon bara vaken för att äta typ och nu ligger hon i vagnen och filurar. Sitter i Jennys knä och tittar runt på allt . Galet :)

Juste Dennis klant slog någonting mot munnen så att hans ena framtand gick sönder. Haha det ser lite roligt ut men det ska fixas så fort hans tandläkare har en tid över.
När han ringde i morse och sa : Vet du vad? Med en allvarlig ton trodde jag att han fått sparken eller nåt men det var "bara" tanden. Det hade inte gjort ont och det var väl tur!

Min bok är snart slut :( Har ett jätte kort kapitel kvar sen har jag inga böcker att läsa. VAD SKA JAG GÖRA DÅ !?? HAHA
Har funderat på om det är några av mina vänner som kanske också läser deckare som vill byta böcker med mig kanske, kanske? Läser inget annat än deckare, jo, true stories funkar också men inga love stories. Då blir jag knäpp.

Jennifer: Man kan beställa Reebok skor från www.caliroots.com eller www.sneakersnstuff.se (Dom har även en butik på Åsögatan på Södermalm).


xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0