Fredagen

Fikat och allt var jätte trevligt. Alla som sa att dom skulle komma kom + lite fler :) Det var fullt hus här kan man verkligen säga.
Dennis var jätte glad över sina presenter och han fick verkligen sådant han behövde och ville ha :)

Vi ungdomar fortsatte dricka här och spela lite spel sedan rörde vi oss och åkte in till stan. Missade såklart tåget även om vi tyckte att vi gick sjukt snabbt. Det ¨måste ha med alkoholen att göra :P
Hamnade på Toxic för enkelhetens skull. Då slipper man gå så långt till nattbussen. Vi var dock inte där särskilt länge för så roligt var det faktiskt inte där.
DJ:n pratade mitt i låtarna och tyckte han var stekigast i stan, irriterande som sjutton!!
Men i helhet var det en väldigt trevlig och rolig kväll så TACK allihopa!

Jag var inte bakis när jag skulle upp och det var så sjukt skönt, lite trött bara men det överlever man.
Hade däremot as mycket att göra nästan hela dagen och vi kunde inte stänga 21 för att det kom 14 personer vid kvart i men dom var inte kvar så jätte länge så jag slutade väl kvart i elva istället. Får ju betalt tills jag slutar men det var lite jobbigt när man har ställt in sig på att sluta 21.

Jobbar till stängning idag också så ska snart iväg. Måste fixa lite frukost.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0