Lön :)

Happy face !!

Kunde köpa mina vita pumps från Din Sko!
Ni anar inte hur svårt det är att hitta vita pumps som bara är vanliga. Har letat såååå länge och nu hade Din Sko dom så var tvungen att passa på :)

Har funderat ett tag nu med tanke på att jag ibland slutar klockan 14 från jobbet att börja gå på friidrotts träningarna igen. Måste börja om JA vilket suger balle men det vore skönt att ha någon som säger åt en att man ska göra 10 situps och springa 10 varv åt höger och 10 åt vänster. You get my point :P
Även om jag skulle kunna gå en gång i veckan så är det fan bättre än iiingenting . Det är situationen just nu haha!


På måndag tror jag att jag ska köpa en ny mobil. Whiieee :)

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0