Snor och gardiner.

Blä!
Nu på morgonen när jag vaknade så är jag så sjukt jävla snorig !! Jag kan inte vara sjuuukt har inte råd att vara sjuuuuk!
Hoppas på att det blir bättre. Det brukar ju vara så att man känner sig som skit när man vaknar och sedan kan det släppa lite mer allt eftersom.

Igår kom mamma till mitt jobb och åt lunch med mig och sedan promenerade vi till en tyg affär på Sveavägen. Det var en ganska bra affär faktiskt. Mycket billiga tyger och sytillbehör.
Hittade ett svart tyg som kommer att få bli draperiet till sovalkoven. Ska se till att ta ner mammas symaskin på torsdag eller lördag så måste jag börja fixa.
Måste se om öljetterna går att lossa eller om jag måste köpa nya sådana.



xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Pää

Va duktig du e som ska sy gardiner.. :)

2009-02-05 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0