underlig man

Vi har en stamgäst som är mer än konsigt :P helt knasig och idag kunde jag inte hålla mig för garv.

Idag ville han äta lunch och dricka ett glas vin när det är billigt under lunchen. (man måste spara pengar när man är ute och dricker vin nästan varje kväll :P)
Han sitter vid sitt vanliga bord och tittar runt och lyssnar på vad alla andra pratar om. Som vanligt.
Sen *poff* var han borta ! Trodde bara att han var på toa men han var borta länge.
Då har herrn satt sig i ett hörn inne i matsalen istället utan att säga nåt. Wierd but OK.
Sen har vi en oskriven regel att inte ta fram godis skålen när herrn ser för då försvinner allt skit fort så jag tog fram den när han hade bytt plats och det gick kanske 30 minuter så glider (jag menar verkligen glider lite skumt) han in och tar åt sig några godisar och sen går och sätter sig igen. Utan att säga nånting alls.

Det är sjukt svårt att berätta hur detta ser ut eller hur det är med en sånhär människa varje kväll men det är kul och jäkligt flummigt :P


gonatt
 xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: therese

hahaha fett skum jöh... skulla garva ihjäl mig

2009-03-09 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0