Dagen efter :P

Jag hade sjukt roligt igår på partajet hos Elin och Fredde sen gick vi ut på Tbs. Lite folk men vi va typ 20 pers som gick ut så det räckte haha. Vart mycket dricka vilket resulterade i att jag drattade på vägen hem. Men som ni alla vet så har det vart sjukt halt ute också. Så vet itne riktigt vad jag ska skylla på. Var lite ledsen när jag kom hem också. Galet.

Sen var det lite tungt att gå upp i morse men efter en Mer päron, en cola, friterad kyckling och mycket vatten så blev jag människa igen vid fem tiden kanske.
Det var lugnt på jobbet så det var skönt. Är ledig nästa söndag och jobbar lördag istället nästa helh och lördagar brukar det vara sjukt mycket att göra på.

Nu ska jag stänga av här och lägga mig i sängen bredvid min kärlek.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0