Dålig på att uppdatera.

Min jul och nyåret har vart jätte bra med många lediga dagar och lite party :)
Dennis var ju borta över julen och det var typ sjukt jobbigt , men jag överlevde iallafall.

Nyåret vart ju lite knasigt med tanke på att Joni och Jennys bebis skulle få för sig att komma ut 04.07 den 1:a januari 2009. Jenny fick åka in vid fyra på eftermiddagen igår för att vattnet hade gått och allt och vi skulle ju vara hemma hos dem på kvällen. Men vars fan kan ju inte bestämma när bebisen ska komma och när den inte ska komma haha :P
Så jag och Dennis gick upp till min mor uppklädda till tänderna bara för att det var nyår :) Vi åt och drack lite, spelade ett spel och såg på fyrverkerierna sedan vid ett gick vi hemåt.

Idag ska vi gå på bio och se Yesman med Jim Carrey på Heron och imorn jobbar jag igen.
På söndag sen om Jenny blir kvar på BB så ska vi dit och hälsa på. Jag längtar sjuuuuukt mycket efter att se det lilla trollet :) En liten Jenny/Joni flicka :)

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: koffe the king ^^

lilla flickan va jätte söt :D

2009-01-01 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0