en sådan tisdag.

det är mörkt, grått och det blåser ute.
Jaaa, vad roligt att gå till arbetet.

Jobbar bara lunch idag vilket känns så sjukt skönt och sedan ska jag till ungdoms en sväng och sen hem och mysa med Dennis. Känns som att det var lääänge sen även om vi sov ihop hihi.

Har itne hört något från far min om hur det är med farfar så ska messa bara och kolla hur allt är. För pappa lovade att ringa om det hände nåt drastiskt. Sen vill jag inte vara jätte på honom heller kan inte tänka mig att han tar det hela så lätt han heller.
Försöker att inte tänka för mycket på det utan räknar bara med att allt blir bra.

Ps. Tack sanna :) ds.

frukost

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0