Friday night.

Nu så fixar vi lite tacos för ikväll. Jennifer och Tessie är här också. Hennes två vänner från Eskilstuna kommer om nån timme och sedan ska vi ut på 360 :)
Skulle ha jobbat imorn men jag lyckades byta tid med Alina som är så snäll. Då kan jag vara bakis imorn och bara mysa med Dennis.

Till lunch idag skulle jag minsann äta sushi. Var inte så hungrig så kunde testa det. Ska minsann vänja mig vid det. Lyckades få i mig två räkor en lax och två rullar utan wasabi. Sen kändes det som att jag skulle kräkas. Helt galet :(
Så får vänta ett tag innan jag smakar det igen.
Tänkte ju att jag skulle vara nyttig och käka sushi men nä. Får nöja mig med att hoppa över ris när jag käkar på jobbet iallafall.

snart är maten färdig.

xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0