Full rulle!

Hade en jätte lugn dag idag på jobbet men sen på kvällen vid sju smällde det till som vanligt kan man väl säga men jag hade verkligen full rulle. Hade 5 bord varav ett var på 7pers och ett annat var på 4 väldigt trevliga men satans krävande herrar :P Sprang lite som en höna där men hade stenkoll på allt. Väldigt stolt. :)

Imorn är det full rulle. Vid nio ska vi iväg och möta Dennis syster som kommer till sthlm sen måste jag köpa present till Jenny och Jonis bebis och till farmor.
Vi ska hälsa på imorn på BB om Jenny blir kvar tills dess annars så får vi ta det när dom har kommit hem. :) Förstår att det är mycket samtidigt och alla vill träffa lilltjejen osv osv.. Så vill inte vara ivägen även om jag verkligen inte kan hålla mig för att träffa lillan!!
Eeeeefter det sen så ska jag och Dennis hem till farmor och fika för hon fyller år i nästa vecka och jag jobbade då så vi tar det imorn istället. Faster kommer också så det blir första gången som hon träffar Dennis :)

nu är snart maten färdig här hemma. Ja, det är sent men jag är sjukt hungrig och Dennis har druckit öl så han kan minsann äta nu också sa han.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0