Inflyttningspartaj ikväll.

Det är min vän Elin från Södertälje som har flyttat ihop med sin karl och då bosatt sig här i södra Botkyrka istället :)
Så ska dit vid 5 och hjälpa henne med att fixa lite och sen för att hinna skvallra. Det var ett tag sedan vi hördes av och det har hänt massor sen dess. Mest för henne med iallafall jag har väl också saker att klämma in :P


Dennis jobbar på Donken idag så kommer inte hinna träffa honom innan jag ska på galej och han ska iväg och träffa sin far som är i Sthlm över helgen. Hade iof också velat träffa hans far, sker inte allt för ofta och han är sjukt rolig :) men hade planer.

Dennis fyller snart systembolaget :) Whiiee. Så på fredagen är det fika här hos oss. Funderade på om man skulle bjuda över min kära
mor också så får iallafall Dennis mamma och syskon träffa henne också. Annars vet man aldrig hur lång tid det kommer ta med tanke på att alla är lite utspridda :P
 
Nu... frukost
xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0