Ny design?

Skulle nog vilja ha en lite roligare design på min blogg men jag kan väl inte sånt heller :P
Haha så om någon har tråkigt får dom jätte gärna hjälpa mig men jag tänker inte betala en krona för en bloggdesign. Då kan jag klara mig utan. Det är ju det jag skriver som ska vara lite intressant för någon då spelar inte designen någon roll :P

Idag var jag i Huddinge efter jobbet och tog en fika med Lollo och Noah. Det var ett tag sedan jag träffade Lollo och oj så stor magen har blivit redan. Eller redan och redan, hon har typ gått halva tiden. MYS.
Sen när Dennis hade tränat så var vi och åt Donken :) ElMaco med extra salsa sås. Yummie !!

Imorn blir det full rulle. Ska städa undan lite för att förbereda för födelsedags-fika på fredag och sen åker jag och Dennis en sväng till IKEA och sen Ica Maxi.
Vi blir typ sjukt många på fredag men det är mysigt :) Finns det hjärterum finns det sjärterum (skrivs ihop eller ej?)


xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0