fixat och trixat

Även denna dag har gått åt till att fixa lite hemma. Känns som att om man gör lite varje dag så kommer detta gå galant. Har ju fortfarande möbler som ska väck och så. Farmor ska ha tillbaka sitt köksbord och stolar innan vi flyttar också. Det orkar jag inte få med mig till det nya :P

Har iallafall tryck ner alla mina väskor i en stor sportbag, gått egenom nästan allt i garderoberna(slängas eller sparas) och lagt alla vinterjackor i en svart sopsäck. Säckarna är märkta också med vad det är i dom :) NÖJD.
Nu skulle de behövas bäras upp till vinden vilket jag tror att jag skippar själv. Det går fortare och smidigare om Dennis kan hjälpa mig med det. Får se när det blir bara :P
Blir av med en matta och vardagsrumsbordet snart också haha. Dennis ska ha det i sin lägenhet för fotografering och visning.

Imorn efter arbetet om det är okej väder ska jag, Dennis, Jenny, joni och Fanny till Grönan :) Kanske egentligen inte har råd men vars fan något måste man göra, annars dör man :P

Nu fortsätter jag :)


xoxo
erika


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nee Fanny ska inte me.. Hon stannar hemma me min mamma o pappa.. (: Brorsan hänger me.. har nämnt till några andra men de kommer väl inte..

2009-07-23 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0