Spontan bowling

Igår efter arbetet gick jag och Dennis hem och åt sen ringde jag Jenny. Dom skulle till donken och äta så vi hängde på och fikade med dem bara.
Under tiden som jag beställde fika så bestämdes det att vi skulle minsann bowla.
GREJT!

Det var kul men Dennis körde över oss ganska duktigt. Vi var inte så bra vi andra. Och Joni som alltid brukar knäcka han hade en dålig kväll :S. Iof var det GALET varmt där inne. Det borde vart förbjudet att ha det så varmt att man svettades där.

Idag var planen att vi skulle till stranden och visst kan man ta sig till stranden. Antingen klarnar det upp eller så börjar det regna som det har lovats.
Det får nog bli att vi städar hemma. Sen ikväll bär det av till Jesper och Lollo för lite alkohol drickande :)

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallåååå första rundan gick ju väldigt bra för mig också, dock inte lika bra som för Dennis men bra.. :P

2009-07-04 @ 21:26:02
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0