En lördag på Ekerö.

Veckan som vart har flytit på det känns alltid lite sådär när man jobbar igen och det gäller ju även om man bara har vart ledig två dagar också :P

I Fredags så var jag på Söder efter jobbet och drack några öl med Jennypää och Natalie. Det var första gången Jenny var ute och drack sådär sedan hon blev gravid så det var riktigt trevligt :)

Lördag morgon tog vi färjan från Slagsta till Ekerö till Dennis kompis landställe och oj vad fint det var. Egen strand och bastu vid vattnet. Så ska jag också ha det någon dag :)
Vi hade jätte trevligt och jag badade 2ggr faktiskt!! Sen kaosen när vi tog ut båten var nog det roligaste haha. Man kan säga att det var "typiskt" tjejer :P

Jobbade igår och skulle stänga men fick migrän och som tur var kom Crippa och stängde åt mig vilket jag verkligen uppskattade. Då kunde jag åka hem och vila så att det inte blev värre.
nu har jag haft det 2ggr på en ganska kort tid och innan det var det lääänge sen jag hade det så måste nog ta min rumpa till doktorn för att få tabletter som hjälper. Kolla leverfläckar skulle också behövas göras.

Idag jobbar jag till 21.30 så missar denna vackra dag kan man säga.
xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Drack sådär? Låter som att jag söp mig under bordet hehhe.. Läsare; jag drack 2 cider & 2 smirnoff på hela kvällen.. ;P



Hahah Joni hade lurat Jerry att han fått hämta mig från tbs för att jag va så full osv..



Måste också kolla upp en leverfläck som jag har på ryggen, den har växt läskigt mkt.. ):

2009-06-30 @ 09:22:44
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0