God morgon folket.

Nu är vi i Göteborg. Vi kom vid fem tiden ungefär och hade härligt väder hela vägen förutom vid Skara där det regnade lite bara. Vi blev serverade öl och lekte massa med Tristan innan vi höll på att somna i soffan när vi skulle se en film. :P
Så nu är vi utvilade och vaknar till en massa regn som jag då inte hade önskat mig. Men till imorn så ska det vara uppehåll på eftermiddagen/kvällen har jag läst. Hoppas på att det för en gångs skull stämmer :)

När Dennis har hjälpt sin far med att köra skrot till tippen så ska vi röra på oss till the city. Blir nog Nordstan med tanke på vädret. Vi måste hitta nå grejjer till leken som leks imorn. Kommer inte riktigt ihåg hur det gick till men den kallas tydligen "julklappsleken" :) Skoj!

Nu ska jag passa på att dusha så att vi kommer iväg sen när Dennis är klar.
Trevlig midsommar till er allihopa (säger det nu redan om jag inte hinner blogga imorn ;) )

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är hon.. :D



Hoppas att ni får en härlig och trevlig midsommar.. :)

2009-06-18 @ 16:41:20
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0