Götet imorgon

Haha läste nyss på Jennys blogg att hon och joni hade vart på samma bio som vi och sett Baksmällan. Helt galet att vi missade varandra. Egentligen inte galet med tanke på att det typ var fullsatt men mer otur kanske att man inte kunda säga hej bara.

Idag följde jag med Dennis till Strängnäs för att hämta hans mammas bil men innan det tänkte vi passa på att njuta av solen så vi skulle minsann ha picknick på Hågelby. När vi går till bilen för att åka till ICA och handla något tycker jag ändå att det är kyligt men vi tog oss dit satt en stund och sen åkte vi hem och fortsatte. Jag frös som attans för att det blåste så kallt :(
Så det var en bra ide som sen inte gick riktigt så bra som det hade kunnat om det inte hade blåst ute. Men man ska inte klaga det har vart skönt att solen har skinigt så fint :)

Imorn på morgonen påbörjar vi vår roadtrip till Gbg och vi har bränt 6 skivor för att slippa lyssna på samma låt 2ggr :) hihi förra gången hade vi 2 skivor har jag för mig och det är inte så roligt sen i slutändan.

sussa nu för att orka packa det sista imorn innan vi åker.

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0