Regn, rusk och migrän.

Igår spenderades heeela dagen i Strängnäs för att fira Jennifers student :)
Tyvär var väl vädret inte det bästa men dom slapp regn vid utspringet och när dom åkte flak vilket alltid är något. Sen att det blåste sviiiin kallt det är en annan femma. :S
Hon verkade glad iallafall och hade fått bra betyg så: Lycka till Jennifer :)



Jag hade dock lite otur och fick migrän när vi kom tillbaka till Sandåsa. Först synrubbningar och sen gick dom över så trodde att jag hade klarat mig men då tappar jag känseln i vänster arm. Sen höger arm. Sen försvann halva ansiktet så jag fick låna stugan till att vila i. Blev väl liggandes där i undefär 3 timmar innan jag och Dennis åkte hem igen.

Idag känns det mycket bättre och det ser nästan ut som att det är fint väder ute så vi kommer nog iväg till staden för att "Smaka på Stockholm" :)


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då vilken jobbig migrän.. ):



e 'smaka på stockholm' = restaurangernas dag?

2009-06-06 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0