Tack :)

Vad glad jag blir över att alla är så glada för vår skull :) Vi är också jätte glada såklart och lyckliga :) :)



Idag fick jag min skatteåterbäring och även om det inte var mycket så var det väl behövt, det betalar mitt busskort denna månad och det är alltid något :) Stackars Dennis dock som fick betala :(

På jobbet var det lite kaotiskt idag pga skolavslutningarna så vi hade mycket att göra heeela dagen. Och med tanke på att halva matsalen är avspärrad eftersom vi bygger om så känns det som en enda stor röra alltihopa. Men håller tummarna för att dom blir färdiga i tid så att vi slipper allt detta :S får fan ont i huvudet av att dom typ målar och håller på.
En sak som jag störde mig lite extra på idag är att om man vet vad man vill ha när man beställer varför kan man bara inte säga det.
Ska du ha en glass med kola topping SÄG DET DÅ! Tro mig jag frågar 1000000 frågor under min arbetstid redan som det är.
Det är så typiskt att nån kommer in och beställer en glass:
Vad vill du ha för glass?
En med sås...
Vilken sås?
Kola sås.
Spotta ur dig att du vill ha en glass med kola sås så får du den fortare också :)
Lilla menyn är en sån också där man alltid alltid får fråga hamburgare eller cheeseburgare. Och jag vill fan tro att alla vet vilken av dem de vill ha .
Ja jag är kanske lite bitter haha men det går över tillfälligt ;)

Seinfeld sen krama kudde
xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Lollo

Och jag vill beställa en "stor hamburgare", och efter det tar jag "en liten hamburgare"... haha

2009-06-13 @ 05:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0