Beach 09

Många tränar för sommarens eskapader i bikini och allmänt lite kläder och jag beundrar dom som orkar och verkligen tar sig den tiden att gå till gymmet, att ta en promenad, springa en runda eller kanske gå en dans kurs.
Jag saknar verkligen den disiplinen att kunna göra något just nu. Jag hade ett gymkort för ett år men den började samla damm bara innan den gick ut vid nyår.

Jag är egentligen inte missnöjd med min kropp. Hade en vän som sa att jag är sådär fint kurvig och det kanske jag är. jag hade lite bredare höfter och inga smala lår men jag tycker att det är snyggt.
Att man sedan skulle kunna hålla magen mer i trim det är en annan femma och domhär fina så kallade kärlekshandtagen skulle vi kunna skippa helt. Det är nog det enda som inte är särskilt hett :P

Funderingar och allmänt babbel. There you have got it haha.


xoxo
erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0