Gran Torino

Såg klart den nyss och den var bra. Fy fan vad jag låg här och lipade i slutet. Tycker inte om att gråta till filmer men va fan när det blir så sjukt känsligt så kan jag inte låta bli :S
Dennis somnade mitt i någonstans men det är inte så konstigt när man går upp tidigt.


Hade en fika med Sarah istället för lunch och vi pratade och pratade. Kunde säkert suttit där hur länge som helst men jag var tvungen att dra mig för att hinna till ett litet snabbt möte. Och mötet kändes bra.
Ser bara inte fram emot nästa vecka. Tycker inte om att göra sånt här :( Men det kommer att bli bra.

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

nahhe, somnade Dennis mitt i filmen? :P

2009-03-20 @ 19:14:55
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0