Helg och strul med pendeltågen

Var ledig lördag men Dennis jobbade på Donken så jag och Jenny åkte till SKHLM och checkade. Jag är luspank så jag var bara glas över att göra något :P Jenny däremot shoppade lite, bara lite. joni sa att det var minsann mitt fel att hon handlade för det man min ide att vi skulle till Skärholmen.
Hur kan det vara mitt fel , haha!?

Cutie på bussen!

På kvällen så åkte jag och Dennis hem till Jenny och Joni för att se Robinson och hänga lite. Det var trevligt men Robinson var inge bra :S Får se om det kanske blir bättre. Kommer iof jobba nästa gång som det går :P

Idag jobbade jag men började 14.30 vilket är nice. Men såklart är det en olycka på Södra så pendeltågen vände i Älvsjö. Så sjukt surt men det var inte så länge sedan jag hamnade i samma situation och då gick det jätte bra med ersättningsbussarna men ICKE denna gång. Det tog tid innan bussen kom och då skulle den åka till Gullmarsplan. Förra gången åkte den till Liljeholmen och det är röda linjen så det är perfekt för mig men nu fick jag gå av i Slussen och byta linje. Kom till jobbet 14.50 så hann innan vi öppnade!  PUH!

I veckan måste jag berätta och jag ser inte fram emot det. Det är alltid jobbigt även om man själv känner att det är rätt.


xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: tessie

Jodå det är bara fint nu.

Hur är allt med dig då?

När ska ni komma hit och hälsa på?

Hälsa dennis från mig.

2009-03-23 @ 22:48:34
URL: http://tmodigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0