Hjälp!

Fram och tillbaka, upp och ner, höger och vänster !


Jag vet inte men ändå kanske eller? Hjärnan går på högvarv och jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra.

Ska man veta vid 21 års ålder vad man vill göra "när man blir stor"? Antagligen ska man ha ett hum eller en dröm men jag har fan inte det. Har ingen aaaaning om vad jag vill göra. Vara rik och kunna göra vad jag vill?
Plugga? Nä ni, så kul är det verkligen inte och att plugga för pluggandets skull känns rätt ut sagt jäkligt onödigt. Att leva på bidrag och behöva ta lån för den sakens skull lockar inte heller.
Tror att jag kommer att jobba fram till pension men man vet faktiskt aldrig. Men vad vill jag jobba med ? Juste det kom jag fram till där uppe VET EJ!

Jag tror det blir det jag tänkte på idag, jag tror det.


xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0