Missade ju...

Hahha glömde typ bort att jag har gått inne i stan med Jenny och bebis Fanny hela eftermiddagen.
Jenny skulle ta en lunch med Natta (sjukt länge sedan!!) så dom kom upp till mig och åt lunch. Sen vandrade Jenny runt tills jag hade slutat och sen kom hon tillbaka.
Hon ville ha lite hjälp med att prova kläder och så skulle det köpar saker till dopet. Det blev ett par vanliga jeans för att sluta använda mamma byxor haha. och en klänning till Fannys dop. Jätte söt var den :)

Som jag sa till pää så skulle jag gärna göra om det för det innabar att jag gick och höll Fanny i alla butiker när Jenny provade kläder och så.
Det är sjukt hur utvecklingen på små barn märks så tydligt. Förut så var lillan bara vaken när hon ville äta typ men nu ligger hon och filurar och tittar runt. Som när jag hade henne i famnen så bara var hon. Världens sötaste bebis (iallafall tills jag får mina egna ;))



xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0