Blondie

Jag får nog vara blondin ett tag till. Är så feg när det gäller mitt hår :P Tönt!

Idag är det onsdag och i måndags började jag på Donken igen. Det har vart lite kaos men det är mest för att jag inte har stenkoll på allt och Sarah har vart ledig och Jesper får snart bebis.
Fick beställa varor den första dagen också. HAHA jag gjorde mitt bästa :P
Jag har vart borta i 5 månader och alltid sitter i ryggraden. Det är som att jag aldrig har gjort något annat och ack vad jag knäckte i kassan med försäljning ;) hihi Men när man jämför 3 år som jag ändå har jobbat med 5 månader så är ju 5 månaderna en piss i nilen !

Igår var Dennis hos tankdläkaren och började med fixningen av hans tänder. Det har tagit sin lilla tid men nu så!. Hans två framtänder är bortslipade och tandköttet upptryckt. Det såg ut att göra bajs ont om jag ska vara ärlig men han hade bedövning kvar igår när vi la oss så vet inte hur kan känner idag :S Stackaren.

frööökost

xoxo
erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova med bruna slingor då? det skulle vara tufft =) Jennifer

2009-05-06 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0