Dålig på att uppdatera det är jag verkligen! Ibland iallafall :P

I fredags var jag ju ute och det var riktigt kul. Det går liksom inte att ha tråkigt med damerna.
Har dock aldrig blivit ombedd att dricka vatten av vakter haha så det var första gången :P

Lördagen blev lugn med lite IKEA eftersom det var sååå dåligt väder. Hade velat ta en picknick på Hågelby annars :( Får ta det en annan dag helt enkelt.
På kvällen sen så var vi uppe hos Joni och Jenny. Spelade lite Guitar Hero och skrattade åt Fanny som har börjat prata massa gojja !

I veckan är jag ledig torsdag och fredag. Ska hänga med Lollo och den lille Lucas på torsdag tror jag för jag tog tvättstuga på fredag dag.

Någon som kanske vill ta en öl på Medis på onsdag kväll? Om det är fint väder såklart.

xoxo
erika


Kommentarer
Postat av: D

jag vill göra det :)

2009-05-26 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0