Eurovision Song Contest 2009

Jag har lyssnat lite på de 42 bidragen som var med i årets Eurovision, inte bara de från finalen vill säga, och har kommit fram till att om man inte hade sett vissa av artisterna så hade låtarna vart galet mycket bättre. Detta mirakel sker varje år så ska snart bara lyssna på låtarna för det är ju egentligen bara det som betyder något. Att artisten sedan dansade jätte bra eller hade lite kläder på sig spelar iallafall för mig ingen roll om låten var kass eller sången inte riktigt satt som den skulle.

Vann rätt låt då?
Ja, jag tycker faktiskt att det vinnande bidraget från Norge var riktigt bra och jag har nynnat på den lite då och då. Däremot gillar jag inte att Finland kom sist, SIST!
Ärligt nu allihopa så jävla dåliga var dom verkligen inte. Men igen så kommer det där fram. De såg tafatta ut på scen och den rappande killen såg allmänt fånig ut istället för att kanske bara var medan tjejerna hade kunnat röra lite på fötterna, samtidigt och åt samma håll hade kanske hjälpt.
Men låten fastnar och den är bra :)


xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0