Magical monday

Första skiftet på nästan ett halvår gick galant tyckte jag själv förutom att det blev strul med några sedlar men det kommer att ordna sig. Det som var skönt var att det var ganska lugnt så hann tänka och hann fixa med sånt som jag prioriterar med mina skift :)
Det ska nog bli en bra sommar detta ! :)

Att se fram emot den här veckan då?
Tjaa jobba till fredag seeen på lördag ska jag och Dennis ta oss till Strängnäs. Vi åker nog dit ganska tidigt och vandrar runt i "stan". Bara det är fint väder ! ;MYS!

Seeen kanske Lollo och Jespers bebis i magen ploppar ut också så att stackars Lollo slipper bli sparkad av den lille så våldsamt :P

xoxo
erika
Ps. Färjan är ju föör underhållande :) hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då måste jag hålla mig hemma/J

2009-05-12 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0