SEMESTER!

Imorgon åker vi!
Vi bokade vår resa till Thailand i typ Februari så nu har vi väntat klart.. ÄNTLIGEN! Kan inte ens uttrycka mig hur jäkla skönt det ska bli.
Allt är packat förutom det som kommer användas typ ikväll och imorn på morgonen. Vi städade massor idag också. Det är skönt att komma hem till ett rent hem med nybäddad säng :)

Jobbade sista dagen i söndags så det var lite lyxigt faktiskt. Kommer såklart sakna allihopa hemma men ändå inte, Ni förstår vad jag menar :P






Har hunnit klämma in 2 filmer här på kvällarna också, vi såg 17 again och Upp. Jag gillade båda filmerna dom var riktigt roliga :) Upp var mer oförutsägbar än jag hade trott. Så se dem absolut.

Nu måste vi äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0