Badabing catching!

Hej världen eller nåt :P !

Lördagen var helt okej med tjejerna började bra slutade sämre. Men det var kul så länge det varade och jag kom hem tidigt :)
Dagen efter spenderades med att städa hemmet och baka muffins inför fika med morfar & co.
Första vändan av smeten hamnade på golvet ( Och folk frågar varför jag inte bakar!!) men den andra gick bra. Hann dock inte lägga på någon frosting innan gästerna kom.

Sen har jag jobbar och jobbat lite mer. Var dock i måndags i Tumba Centrum och tog en fika med Jenny och Fanny. Det är galet hur den tjejen växer och att se dem utvecklas är så coolt :) Försökte verkligen att få ett foto på hennes första tand som hon gärna visade upp när kameran inte var framme, Jenny hade tydligen försökt att få till ett foto sen den började synas men det går liksom inte :P

Imorn öppnar jag också sen är jag ledig på lördag. Wiiho. Mamma åker ju iväg på lördag morgon så hon ska köra över bilen till oss imorn. Ska nog passa på att åka till Maxi för att handla lite.
Sen har vi inga planer för lördagen. Men det dyker nog upp något, det gör det väl alltid.


Såhär såg det ut den dagen då vi skulle iväg på Fridas kalas :) Härligt väder.

Ni har väl inte missat vad Dennis har pulat med här hemma? Det blir galet fint och han är så duktig min älskling
!

Han har byggt lådan i överkanten där och lagt in spottar. Sen målas det nu den röda väggen och de andra väggarna blir vita ! Såååå snyggt

xoxo
erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0