En sådan söndag.

Kunde verkligen inte somna igår och när jag väl kände att jag kanske kan slumra så börjar jag hosta. Hostar och hostar och hostar. Dennis vaknade tom till av det. När jag sedan somnade vaknade jag av att jag hostade :S
Det är irriterade som attans!
Så vaknade inte särskilt utvilad i morse men vaknade vid 10 tiden sen låg vi bara i sängen och mös fram till halv fyra då det var dags för mig att åka till arbetet.

En riktigt lugnt kväll var det och vid halv åtta var det bara jag och en till som jobbade och inte hade vi det särskilt stressigt haha.
Är ledig imorn och har väl inga planer. Messade en vän om fika men fick inget svar så ska väl städa och fixa hemma. Förhoppningsvis kommer vår soffa imorn, den ska iallafall dyka upp i veckan. Så efterlängtad!!

16 dagar kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0